We gaan ‘On Air’!
Op 17 juli, de dag dat Big Rivers eigenlijk van start zou gaan, lanceren we drie dagen lang ‘Big Rivers On Air’.
Er zijn drie afleveringen opgenomen die tijdens het Big Rivers weekend worden uitgezonden. In de afleveringen gaat presentator Lars Sørensen in gesprek met verschillende mensen die iets met het festival te maken hebben. Zo spreekt hij onder andere met John Stinissen, de dirigent van het aMeezing koor, wethouder Maarten Burggraaf en Ivan Geense, een van de horecaondernemers in Dordrecht en partner van Big Rivers. We zijn echter niets zonder bezoekers, daarom ging presentator Cees van der Meer de straat op om met jullie in gesprek te gaan. Deze beelden zijn uiteraard ook terug te zien.
Naast de afleveringen komt er ook een mini-versie van de festivalkrant in de Dordt Centraal (met poster) uit. Ook is er een speciale ‘Best of Big Rivers’ playlist gemaakt, worden er het hele weekend leuke filmpjes gedeeld en nodigen we iedereen uit om de poster voor het raam te hangen, de kettingen uit de kast te halen en gezellig met elkaar Big Rivers te vieren. Of dit nou thuis is met vrienden of lekker op het terras. Geniet met zijn allen!
Big Rivers On Air wordt uitgezonden via onze Facebookpagina. De eerste aflevering zie je vrijdag om 17:00, de tweede zaterdag om 13:00 en zondag om 13:00 draait de laatste. Uiteraard zijn ze ook terug te bekijken op een later tijdstip.
High Reach
- Bedrijfslogo op de Big Rivers website
- Bedrijfslogo in de Festivalkrant, verspreiding 125.000 stuks en breed digitaal gelezen.
- Bedrijfslogo 4 festival terrein banners
- Dranktegoed van € 200,-- te besteden op het festivalterrein
- 5 tickets voor 1 van de shows podium Korte Kalkhaven + toegang tot de Vip-lounge, incl. drankjes en hapjes
- Toegang openingsborrel en diner voor sponsoren en relaties voor 2 personen
Prijs € 10.000,=
Fine Reach
- Bedrijfslogo op de Big Rivers website
- Bedrijfslogo in de Festivalkrant, verspreiding 125.000 stuks en breed digitaal gelezen.
- Bedrijfslogo op 4 festival terrein banners
- 2 tickets voor toegang tot de Vip-lounge, incl. drankjes en drankjes OF dranktegoed van € 150,-- te besteden op het festivalterrein
- Toegang openingsborrel en diner voor sponsoren en relaties voor 2 personen
Prijs € 1.500,=
Super High Reach
- Naamgever podium
- Bedrijfslogo op de Big Rivers website
- Bedrijfslogo in de Festivalkrant, verspreiding 125.000 stuks en breed digitaal gelezen.
- Bedrijfslogo op de programmabanner bij elk podium
- Bedrijfslogo 4 festival terrein banners
- Redactioneel artikel in de festivalkrant, verspreiding 125.000 stuks en breed digitaal gelezen.
- Dranktegoed van € 1500,-- te besteden op het festivalterrein
- 12 tickets voor toegang tot de Vip-lounge, incl. drankjes en hapjes
- Toegang openingsborrel en diner voor sponsoren en relaties voor 6 personen
Prijs € 15.000,=
Good Reach
- Bedrijfslogo op de Big Rivers website
- Bedrijfslogo in de Festivalkrant, verspreiding 125.000 stuks en breed digitaal gelezen.
- Bedrijfslogo op de programmabanner bij elk podium
- Bedrijfslogo 4 festival terrein banners
- Dranktegoed van € 250,-- te besteden op het festivalterrein òf 2 tickets voor toegang tot de Vip-lounge, incl. drankjes en hapjes
- Toegang openingsborrel en diner voor sponsoren en relaties voor 2 personen
Prijs € 2.500,=
High Contact
- 10.000Naamgever VIP lounge Korte Kalkhaven
- Bedrijfslogo op de festivalposter
- Bedrijfslogo op de Big Rivers website
- Bedrijfslogo Festivalkrant, verspreiding 125.000 stuks en breed digitaal gelezen.
- Bedrijfslogo op alle E-tickets programma Spuiboulevard
- Bedrijfslogo op de programmabanners bij elk podium
- Persbericht bij ondertekenen sponsorovereenkomst
- Redactioneel artikel Festivalkrant
- Bedrijfslogo op 10.000 festival hardcups
- Bedrijfslogo op de 4 festivalterreinbanners in de stad, op de route naar het festivalterrein toe
- 20 tickets voor elke show podium Korte Kalkhaven + toegang tot de Vip-lounge, incl. drankjes en hapjes
- Toegang openingsborrel en diner voor sponsoren en relaties