Meer Nieuwe Namen
Deze week maken we weer nieuwe namen bekend voor de line-up van 2018, waaronder Ntjam Rosie, Mumford Calling, BRASSOciety en Julia Zahra.
Dit jaar mag Julia Zahra schitteren op Big Rivers. De meeste mensen zullen haar kennen als Julia van der Toorn: de jongste winnares ooit van The Voice of Holland 2013, waarna haar cover van ‘Oops…I did it again’ naar nummer 1 ging. Daarnaast won ze ook het tv-programma De Beste Zangers van Nederland in 2015, wat ervoor zorgde dat ze een jaar later op tour ging naar de andere kant van de oceaan. Onlangs heeft Zahra een nieuwe EP uitgebracht genaamd ‘Something New’, met liedjes die in de soul/poptraditie zijn geschreven, maar wel met een moderne twist.
Uiteraard is BRASSOciety ook weer van de partij deze editie. BRASSOciety is een op New Orleans geïnspireerde brassband, bestaande uit muzikanten van verschillende ensembles uit Nederland. Ze combineren de energieke New Orleans brassbandstijl met de Europese stijl, waardoor een combinatie ontstaat van jazz, blues en moderne popliedjes.
Verder staan Charley Cruz & The Lost Souls, JazzedUP, Jazzlab Sessions, Ntjam Rosie, The King’s Rhythm Crew ft. JB Meijers, Phil’s Big Band, De Raad van Toezicht, Nueva Manteca, BRUUT!, The Hillbilly Moonshiners, Barnyard Tea, Piano Paul en Mumfords Calling dit jaar ook op Big Rivers Festival.
High Reach
- Bedrijfslogo op de Big Rivers website
- Bedrijfslogo in de Festivalkrant, verspreiding 125.000 stuks en breed digitaal gelezen.
- Bedrijfslogo 4 festival terrein banners
- Dranktegoed van € 200,-- te besteden op het festivalterrein
- 5 tickets voor 1 van de shows podium Korte Kalkhaven + toegang tot de Vip-lounge, incl. drankjes en hapjes
- Toegang openingsborrel en diner voor sponsoren en relaties voor 2 personen
Prijs € 10.000,=
Fine Reach
- Bedrijfslogo op de Big Rivers website
- Bedrijfslogo in de Festivalkrant, verspreiding 125.000 stuks en breed digitaal gelezen.
- Bedrijfslogo op 4 festival terrein banners
- 2 tickets voor toegang tot de Vip-lounge, incl. drankjes en drankjes OF dranktegoed van € 150,-- te besteden op het festivalterrein
- Toegang openingsborrel en diner voor sponsoren en relaties voor 2 personen
Prijs € 1.500,=
Super High Reach
- Naamgever podium
- Bedrijfslogo op de Big Rivers website
- Bedrijfslogo in de Festivalkrant, verspreiding 125.000 stuks en breed digitaal gelezen.
- Bedrijfslogo op de programmabanner bij elk podium
- Bedrijfslogo 4 festival terrein banners
- Redactioneel artikel in de festivalkrant, verspreiding 125.000 stuks en breed digitaal gelezen.
- Dranktegoed van € 1500,-- te besteden op het festivalterrein
- 12 tickets voor toegang tot de Vip-lounge, incl. drankjes en hapjes
- Toegang openingsborrel en diner voor sponsoren en relaties voor 6 personen
Prijs € 15.000,=
Good Reach
- Bedrijfslogo op de Big Rivers website
- Bedrijfslogo in de Festivalkrant, verspreiding 125.000 stuks en breed digitaal gelezen.
- Bedrijfslogo op de programmabanner bij elk podium
- Bedrijfslogo 4 festival terrein banners
- Dranktegoed van € 250,-- te besteden op het festivalterrein òf 2 tickets voor toegang tot de Vip-lounge, incl. drankjes en hapjes
- Toegang openingsborrel en diner voor sponsoren en relaties voor 2 personen
Prijs € 2.500,=
High Contact
- 10.000Naamgever VIP lounge Korte Kalkhaven
- Bedrijfslogo op de festivalposter
- Bedrijfslogo op de Big Rivers website
- Bedrijfslogo Festivalkrant, verspreiding 125.000 stuks en breed digitaal gelezen.
- Bedrijfslogo op alle E-tickets programma Spuiboulevard
- Bedrijfslogo op de programmabanners bij elk podium
- Persbericht bij ondertekenen sponsorovereenkomst
- Redactioneel artikel Festivalkrant
- Bedrijfslogo op 10.000 festival hardcups
- Bedrijfslogo op de 4 festivalterreinbanners in de stad, op de route naar het festivalterrein toe
- 20 tickets voor elke show podium Korte Kalkhaven + toegang tot de Vip-lounge, incl. drankjes en hapjes
- Toegang openingsborrel en diner voor sponsoren en relaties