Let’s Go Green-team beloond met Groen Lintje.
Woensdagavond 5 juni (Wereldmilieudag) reikte GroenLinks Drechtsteden het Groene Lintje uit. Deze onderscheiding wordt jaarlijks uitgereikt aan mensen of organisaties die zich inzetten voor groenere en duurzamere Drechtsteden. Dit jaar mochten wij dit Lintje in ontvangst nemen bij de Movies!
In totaal waren er 7 genomineerden, variërend van bedrijven tot personen/individuen en verschillende soorten organisaties. We zijn ontzettend trots om genomineerd te zijn samen met zoveel geweldige initiatieven. Het is een aanmoediging om door te gaan met verduurzamen van dit machtige gratis festival dat ieder jaar meer dan 140.000 bezoekers naar het centrum van Dordrecht brengt.
De andere genomineerden waren Coolrec Dordrecht, Cor Goossens van Stichting het Wantij Dordrecht, Patrick Asmawidjaja van Het Kwekersgilde, Ron Stevense van Hooge Nesse / Flora en fauna Zwijndrecht, Tiny Houses Drechtsteden en Voedselbos Buitenzinnig. Allemaal winnaars!
Wij als festival werken graag samen met zo veel mogelijk enthousiaste vrijwilligers of organisaties, ook om onze duurzaamheid te verbeteren. Wil je ook helpen? We zoeken nog wat mensen voor ons Green Team! Doe je mee? Mail naar letsgogreen@bigrivers.nl
Als je meer wil weten over wat we precies allemaal doen omtrent duurzaamheid, kijk dan onder het kopje Let’s go green.
High Reach
- Bedrijfslogo op de Big Rivers website
- Bedrijfslogo in de Festivalkrant, verspreiding 125.000 stuks en breed digitaal gelezen.
- Bedrijfslogo 4 festival terrein banners
- Dranktegoed van € 200,-- te besteden op het festivalterrein
- 5 tickets voor 1 van de shows podium Korte Kalkhaven + toegang tot de Vip-lounge, incl. drankjes en hapjes
- Toegang openingsborrel en diner voor sponsoren en relaties voor 2 personen
Prijs € 10.000,=
Fine Reach
- Bedrijfslogo op de Big Rivers website
- Bedrijfslogo in de Festivalkrant, verspreiding 125.000 stuks en breed digitaal gelezen.
- Bedrijfslogo op 4 festival terrein banners
- 2 tickets voor toegang tot de Vip-lounge, incl. drankjes en drankjes OF dranktegoed van € 150,-- te besteden op het festivalterrein
- Toegang openingsborrel en diner voor sponsoren en relaties voor 2 personen
Prijs € 1.500,=
Super High Reach
- Naamgever podium
- Bedrijfslogo op de Big Rivers website
- Bedrijfslogo in de Festivalkrant, verspreiding 125.000 stuks en breed digitaal gelezen.
- Bedrijfslogo op de programmabanner bij elk podium
- Bedrijfslogo 4 festival terrein banners
- Redactioneel artikel in de festivalkrant, verspreiding 125.000 stuks en breed digitaal gelezen.
- Dranktegoed van € 1500,-- te besteden op het festivalterrein
- 12 tickets voor toegang tot de Vip-lounge, incl. drankjes en hapjes
- Toegang openingsborrel en diner voor sponsoren en relaties voor 6 personen
Prijs € 15.000,=
Good Reach
- Bedrijfslogo op de Big Rivers website
- Bedrijfslogo in de Festivalkrant, verspreiding 125.000 stuks en breed digitaal gelezen.
- Bedrijfslogo op de programmabanner bij elk podium
- Bedrijfslogo 4 festival terrein banners
- Dranktegoed van € 250,-- te besteden op het festivalterrein òf 2 tickets voor toegang tot de Vip-lounge, incl. drankjes en hapjes
- Toegang openingsborrel en diner voor sponsoren en relaties voor 2 personen
Prijs € 2.500,=
High Contact
- 10.000Naamgever VIP lounge Korte Kalkhaven
- Bedrijfslogo op de festivalposter
- Bedrijfslogo op de Big Rivers website
- Bedrijfslogo Festivalkrant, verspreiding 125.000 stuks en breed digitaal gelezen.
- Bedrijfslogo op alle E-tickets programma Spuiboulevard
- Bedrijfslogo op de programmabanners bij elk podium
- Persbericht bij ondertekenen sponsorovereenkomst
- Redactioneel artikel Festivalkrant
- Bedrijfslogo op 10.000 festival hardcups
- Bedrijfslogo op de 4 festivalterreinbanners in de stad, op de route naar het festivalterrein toe
- 20 tickets voor elke show podium Korte Kalkhaven + toegang tot de Vip-lounge, incl. drankjes en hapjes
- Toegang openingsborrel en diner voor sponsoren en relaties